wtorek, 31 października 2017

KSIĄŻKI NA JESIEŃ!

Jesień to idealna pora roku na czytanie książek. Wieczory coraz dłuższe i coraz częściej zdarza nam się spędzać czas na kanapie pod kocem. Dlatego mam dzisiaj dla Was dwie propozycje książek, które mogą przypaść Wam do gustu podczas tych jesiennych wieczorów. Więc bez zbędnych wstępów zapraszam do dalszej części postu.



„PROKURATOR” PAULINA ŚWIST
Książka, która była na mojej jesiennej wishliście. Kiedy tylko dotarłam do księgarni - od razu sięgnęłam po tę pozycję. Paulina Świst to nowe nazwisko na polskim rynku wydawniczym. „Prokurator” to jej debiutancka powieść. Główną bohaterką książki jest młoda pani adwokat - Kinga Błońska, która broni groźnego szefa grupy przestępczej o pseudonimie „Szary”. Co gorsza „Szary” to nie tylko klient dla pani mecenas, ale jej przyrodni brat, z którym nie chciała mieć nic do czynienia. Sprawa ta nie jest dla bohaterki sprawą priorytetową z powodu uczuć rodzinnych do brata, ale na skutek gróźb i zastraszeń jest zmuszona bronić „Szarego”. Kinga ostatnie tygodnie postanawia odreagować w dyskotece, gdzie poznaje Łukasza - faceta, który miał być facetem tylko na jedną noc. Resztę historii dowiecie się tylko jak przeczytacie.Książkę czyta się lekko i szybko. Akcja jest dynamiczna. Jest to zarówno thriller, sensacja, romans, jak i trochę erotyki.


„DZIEWCZYNA Z BROOKLYNU” Guillaume Mosso
Jest to najnowsza książka Guillaume Mosso, która jest dość mocno zaskakującym thrillerem trzymającym w napięciu do ostatniej chwili. Genialna książka pełna napięcia, emocji i znaków zapytania. Od samego początku wciąga w wir akcji. Anna i Raphaele - główni bohaterowie - za 3 miesiące mieli się pobrać i  wtedy Anna zapytała: „Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś złego?!!”. Raphaele był przekonany, że bez względu, na to, co zrobiła - ją kocha. Gdy Anna wyjęła zdjęcie i pokazała przyszłemu mężowi, co zrobiła, Raphaele wiedział, że ich losy odmieniły się bezpowrotnie. Cała akcja dzieje się wokół tej jednej historii. Nieprzewidywalne zwroty akcji sprawiają, że człowiek nie może się od tej lektury oderwać. Książka zaczyna się tajemnicą, która pogłębia się z każdym rozdziałem. Autor cały czas nas zaskakuje. Pełna napięcia, prawdziwie przejmująca - miejscami przerażająca - historia.Tę pozycję naprawdę trzeba przeczytać. Ja na pewno sięgnę po inne książki tego autora.



Jeśli chodzi o moje propozycje lektur na tę chwilę to będzie tyle. Na pewno niedługo pojawią się kolejne posty z tej serii, bo w mojej biblioteczce jest kilka ciekawie zapowiadających się pozycji.

A co Wy czytałyście ostatnio? Wszystkie propozycje mile widziane 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz