piątek, 12 maja 2017

TAG:50 FAKTÓW O MNIE

Dzisiaj dla rozluźnienia troszkę lżejszy post, dzięki któremu będziecie mogli mnie lepiej poznać. Ten tag w internecie krąży już mega długo, więc postanowiłam, że to najwyższy czas, aby i u mnie się pojawił. Zapraszam do czytania.



1. Nigdy nie pamiętam imion nowo poznanych ludzi.
2. Boję się sama jeździć taksówką.
3. Uwielbiam kawę. Przynajmniej jedna dziennie musi być, inaczej nie funkcjonuję.
4. Jestem uzależniona od internetu.
5. Zdecydowanie lepiej dogaduję się z facetami niż kobietami.
6. Jestem typem wzrokowca.
7. Kocham rosół mojej babci z własnoręcznie robionym makaronem .
8. Panicznie boję się dentysty, bez znieczulenia nawet nie ma opcji, że zostanę na fotelu.
9. Kocham słodycze miłością bezgraniczną.
10. Zamiast gotować, wolę piec ciasta - w końcu są słodkie ;)
11. Mam o 20 lat młodszą siostrę ;)
12. Jestem złośliwa.
13. Nie przepadam za Harrym Potterem.
14. Nigdy nie oglądałam serialu "Przyjaciele". Chyba muszę to w końcu nadrobić ;)
15. Poza zajęciami w szkole na siłowni, nigdy z własnej woli tam nie byłam - po prostu mnie to nudzi. Wolę ćwiczyć w domu.
16.Barszcz czerwony jem tylko na święta Bożego Narodzenia z uszkami. Normalnie go nie lubię, a w święta mogę go jeść litrami ;)
17. Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez śniadania. Człowiek głodny - człowiek zły :P
18. Nie uznaję w telefonie funkcji "drzemka". Wstaję od razu po pierwszym budziku .
19. Jestem mega strachliwa.
20. Z racji, że jestem strachliwa nie oglądam horrorów, bo się ich boję.
21. Jeszcze nigdy nie wytrzymałam na diecie dłużej niż 2 dni .
22. Nigdy się nie spóźniam, jak już to z przyczyn niezależnych ode mnie. Dlatego denerwuje mnie spóźnialstwo u innych.
23. Jeszcze nigdy nie miałam nic złamanego .
24. Jestem płaczliwa, potrafię z niewiadomego powodu się rozpłakać- co nawet mnie irytuje.
25. Nie lubię rozmów telefonicznych- wolę smsy i spotkania na żywo.
26. Jestem okropnym zmarzluchem.
27. Nienawidzę pikantnych potraw.
28. Nie lubię tłumów. Denerwuje mnie jak ktoś się przepycha, popycha...
29. Nie umiem czekać i brak mi cierpliwości.
30. Chciałabym mieć tatuaż, ale ciągle nie mogę się zdecydować, gdzie chcę go zrobić.
31. Jestem uzależniona od kremu do rąk - mam go zawsze przy sobie.
32. Nie potrafię się skupić, kiedy otacza mnie bałagan. Dlatego zawsze staram się mieć zawsze porządek.
33.Do 18 -stego roku życia nigdy nie jadłam brokułów, uważałam, że są ohydne. Teraz zdecydowanie mam odmienne zdanie ;)
34. Nie przepadam za ludźmi ,którzy patrzą tylko na kasę i "zaglądają komuś w portfel".
35. Gdy byłam mała, wywracałam się na prostej drodze ;)
36. Nie lubię wcześnie wstawać - jestem typem "sowy".
37. Jestem okropnym nerwusem, jak się zdenerwuję - to szybko mi nie przechodzi.
38.Podróże samochodowe lub autokarowe prawie zawsze przesypiam bez względu na piękne widoki ;)
39. Mam prawo jazdy od 5 lat, ale ciągle boję się parkować w zatłoczonych miejscach.
40. Nie lubię, gdy ktoś mi mówi co mam robić.
41.Gdy jestem zdenerwowana, lubię sprzątać - odpręża mnie to.
42. Kocham białą czekoladę - mleczna i gorzka czekolada mogłyby dla mnie nie istnieć.
43. Martwię się zawsze na zapas.
44. Chciałabym mieszkać w jakimś ciepłym kraju, gdzie w ciągu roku jest minimum 9 miesięcy lata ;)
45. Uwielbiam męskie perfumy ;)
46. Lubię czytać książki.
47. Kiedy ktoś mnie pyta, ile mam lat, zawsze muszę się chwilę zastanowić i często mam problem z podaniem prawidłowej odpowiedzi :)
48. Nie lubię filmów 3D.
49. Lubię układać puzzle. Im bardziej skomplikowane, tym lepiej ;)
50. Boję się ciemności.

Tyle o mnie. :-) Jestem ciekawa czy jakieś fakty was zaskoczyły. Jeśli chcecie wiedzieć coś jeszcze - pytajcie śmiało! :-) Koniecznie napiszcie coś o sobie! Dziękuję, tak bardzo dziękuję, że tutaj zaglądacie i tworzycie to miejsce ze mną ;)

1 komentarz:

  1. Samochód: trening czyni mistrza. To podstawowa zasada.

    OdpowiedzUsuń